שירות ותחזוקה

תרבות השירות באלקטרה מעליות הינה חלק מתפישה ניהולית ועסקית.
חטיבת השירות הנרחבת שלנו פועלת מתוך מחויבות לשירות. הטכנאים המיומנים שלנו מוכנים לפעולה בכל שעה ברחבי הארץ, ובידיהם כלים המאפשרים להם לספק מענה מהיר, יעיל ויסודי בהתאם לצורכי הלקוח.

מוקד שירות ארצי

מוקד השירות הארצי של אלקטרה מעליות פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וזמין דרך האינטרנט או הטלפון. הלקוחות יכולים לבחור להתקין גם תכונות שליטה מרחוק במעליות, המאפשרות זיהוי תקלה ושליחת טכנאי עוד לפני שהלקוח מודע לתקלה.

מרכזי שירות

במרכזי השירות של אלקטרה מעליות עובדים טכנאי שירות מומחים בפריסה ארצית. מערך השירות, הכולל סניפים בתל אביב, ירושלים, חיפה ואילת, מטפל בכל בעיה במהירות ובנוחות רבה ככל האפשר.

מרכזים לוגיסטיים

הלוגיסטיקה מספקת תמיכה יומיומית למאות טכנאים המטפלים בלמעלה מ-16,500 מעליות.

הממשק בין הלוגיסטיקה לחטיבת השירות קריטי ליצירת ערך מוסף ללקוחות.

המחסנים שלנו, הפרוסים ברחבי הארץ, מאחסנים מעל ל-35,000 פריטים. המשמעות היא שאנו ערוכים תמיד ויכולים להתחיל לעבוד מיד בעת הצורך, מבלי להזמין כלים או ציוד נוספים. המרכזים הלוגיסטיים שלנו מופעלים בעזרת טכנולוגיה חדשה ומתקדמת, המקצרת את זמן הטכנאי המושקע בתהליכים פנימיים ומפנה לו יותר זמן להקדיש ללקוח.

טכנולוגיות מתקדמות

אלקטרה מעליות עושה שימוש בכלים ניתוחיים ובמערכות בחזית הטכנולוגיה, במטרה להיות תמיד צעד אחד קדימה לפני הלקוחות ולספק מענה מיטבי לכל צרכיהם. הטכנולוגיות המתקדמות שלנו כוללות:

  • איכון לטכנאים – טכנולוגיה המספקת מידע על מיקום הטכנאים בכל רגע נתון ומאפשרת ניהול טכנאים חכם, יעילות מרבית בשטח ושירות מיטבי ללקוח, הנהנה מהגעת הטכנאי אליו במהירות.
  • מערכת EES – מערכת בקרה, ניטור וניתוח תקלות במעלית בזמן אמת, המאפשרת את זיהוי התקלה מרחוק, שידורה למוקד ושליחת הטכנאי עוד לפני שהלקוח מודע לתקלה. יכולתה של המערכת לנתח היסטוריית תקלות במעלית מובילה לשיפור השירות ללקוח מבלי להטרידו.
  • מסכים – שירות חדש שאנו משווקים, המציע התקנת מסכים במעליות. בשגרה מוקרנות על גבי המסכים חדשות ופרסומות, ובשעת תקלה המערכת מאפשרת התקשרות עם מוקד השירות ומענה אנושי של מוקדן הנראה על גבי המסך.